LAGOMSTORE  project lásky alebo brand?

Na prvý pohľad by sa dalo povedať, že ide o značku výživových doplnkov. Vieme, že ich je na trhu veľa a že existuje veľa značiek s dlhou históriou, ale existuje aj veľa nových, mladých a trendových produktových radov. Vieme, že teraz možno nie je najlepší čas na uvedenie novej značky, ale že pred 15 rokmi by to bolo zaujímavejšie. 

Čo teda chceme s LAGOMSTORE?

Tento príbeh sa začal pred 2-3 rokmi, keď sme rozviazali viac ako 20-ročnú zmluvu s veľkou značkou doplnkov výživy, ktorú sme zastupovali od začiatku. Túto situáciu sme sa snažili vyriešiť hľadaním nových príležitostí. Keďže máme veľa kontaktov vo viacerých krajinách východnej Európy, veľa sme sa rozprávali s vami, s tými z vás, ktorí prevádzkujete predajňu, fitnescentrum alebo eshop, alebo ste tréneri, podnikatelia. Takže zhodnotením potrieb a situácie na trhu sme videli, po čom je dopyt, čo ľudia chcú. 

Videli sme, ako popri nás vyrástlo mnoho značiek, a pri mnohých z nich sme stáli od začiatku. Preto sme dospeli k záveru, že vieme, čo chceme a čo sme už urobili, čo v tomto biznise prenecháme iným.

Preto sme sa rozhodli nevytvárať brand, ale vyrábať výrobky pod vlastnou značkou, o ktorých sme vedeli, že sú na trhu potrebné a obľúbené. A to bez toho, aby sme robili efektné obaly, bez toho, aby sme míňali veľa peňazí na marketing, influencerov atď. pretože samozrejme každý vie, že to nie je zadarmo a taktiež každý vie,že keď robí reklamu populárna značka tak to zahrnie do ceny výrobkov.

Urobili sme skúšobnú verziu niektorých základných produktov, ktoré trh prijal veľmi dobre, ktoré ste si obľúbili!

Na základe vlastných skúseností sme sortiment výrobkov rozšírili, a niektoré ste si vyžiadali vy. Väčšina z nich sa vám veľmi páčila, ale niektoré produkty nepriniesli to, čo sme očakávali. 

Prešiel rok a pol a my sme si povedali, že to trochu oživíme, trochu vynovíme dáme výrobku predsa len trendovejší vzhľad. Grafika bola hotová, ukázali sme vám ju s veľkou hrdosťou, ale vy ste sa doslova nahnevali.

Od všetkých sme dostali rovnakú odpoveď, aby sme v žiadnom prípade nemenili vzhľad pretože ten ho robí jedinečným a sexi. Takže zatiaľ zostávame pri pôvodnej verzii.

Po mnohých rokoch skúseností sú teda výrobky LAGOM produktmi, ktoré sú na trhu obľúbené. Snažíme sa minimalizovať ceny a to tak, aby sme sa vyhli obrovským nákladom , ktoré musia platiť veľké značky.

 

Less is the new more!

 

Tomu veríme! To nás v posledných rokoch naučilo obdobie Covidu, vojna a mnohé ďalšie okolnosti. Môžeme žiť bez plytvania a zbytočného nakupovania.

Veríme tomu, čo je v potravinárskom priemysle už bežné, napríklad, že sa už nebránime výrobkom vlastných značiek zo známych obchodov s potravinami a radi ich vyskúšame, nielen preto, že sú lacnejšie, ale preto, že sú často rovnako dobré alebo dokonca lepšie. Teraz je moderné míňať rozumnejšie a neplytvať peniazmi.

Chápeme, vieme, že sú chvíle, keď je meno povinnosťou, keď potrebujete humbuk, dizajn, musíte byť všade, potrebujete veľké mená, ktoré sa budú hodiť k produktu, a to všetko stojí peniaze, ktoré samozrejme platí zákazník. Niektorí ľudia na tom trvajú a je to v poriadku.

Snažíme sa udržiavať nízke ceny, neudržiavame obrovský sklad, ktorý musíme z tohto financovať. Zbierame skúsenosti, veľa sa s vami rozprávame a vidíme, že je čoraz viac uvedomelých zákazníkov, ktorí uprednostňujú cenovo výhodné a kvalitné výrobky pod vlastnou značkou. 

 

To je to, čo predstavuje LAGOMSTORE!

 

Ste už Lagom?

 

Cookies